Dagsorden til generalforsamling i Ringsted Kajakklub d. 25/1 2016 kl. 18.30
13. januar 2016Hermed bilagsmateriale til generalforsamlingen i Ringsted Kajakklub d. 25/1 2016 kl. 18.30 i klubbens lokaler på Valdemarskolen.
Generalforsamlingen indledes med spisning – husk tilmelding til spisning på e-mail senest 24/1 til ringstedkajakklub@live.dk
Dagsorden i følge vedtægterne.
- Valg af dirigent.
- Bestyrelsens beretning.
- Eventuelle beretninger fra udvalg.
- Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse og derefter budgettet for det kommende år.
- Rettidigt indkomne forslag jf. stk. 5
- Fastsættelse af kontingent og gebyrer.
- Valg til bestyrelsen (se § 9, stk. 1 og stk. 2) og klubbens andre tillidsposter.
- Eventuelt.
Yderligere materiale fremgår herunder:
Indkomne forslag fra bestyrelsen til vedtægtsændringer:
Paragraf 9, stk. 1. Bestyrelsen består af 5 medlemmer og konstituerer sig på 1. bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen med følgende sammensætning: Formand, næstformand, kasserer, sekretær og 1 bestyrelsesmedlem. I perioder hvor formandsposten er vakant indtræder næstformanden som konstitueret formand.
Paragraf 13, stk. 3 Ved opløsning af klubben skal aktiver overdrages til en eller flere foreninger med beslægtet formål.
Bestyrelsen foreslår uændret kontingent:
Voksne: 600 kr
Familie: 1500 kr.
Passive : 150 kr.
Børn og unge under 18 år: 300 kr.
Valg:
Jan Christensen (vælges i lige år) – Er på valg og villig til genvalg.
Evt
Sæsonplanlægning 2016
– Behov for at assistance til sønær kajakopbevaring og trailerkørsel i sæsonen
– Vil du være turnustræner for børn eller voksne i 2016?
– Nedsættelse af turudvalg
– Medlemsmøde i februar
Vel mødt til alle medlemmer og forældre til ungdomsroere!