Kurser i kajak og SUP

Vil du lære at ro kajak eller SUP, så har Ringsted Kajakklub (RIKA) en række gode kursustilbud til dig. Vores kurser er bygget op med både teori og praktik, så du får en solid uddannelse.

Du kan få automatisk besked om næste kursus i Ringsted Kajakklub, hvis du skriver dig på mailinglisten her.

For kajakroere

Dansk Kano og Kajak Forbund (DKF) anbefaler at klubberne i Danmark uddanner nybegyndere til minimum EPP/IPP niveau 2.

Du kan blive medlem af Ringsted Kajakklub efter deltagelse på klubbens teori- og begynderkurser, eller hvis du allerede har et EPP-bevis fra en anden kajakklub.

For Stand Up Paddlere

Hop med på bølgen og prøv Stand Up Paddling på Haraldsted sø sammen med vores dygtige instruktører. Vi udbyder en række kurser over sæsonen. Stand Up Paddling er for alle aldersklasser: Familier med børn, voksne og ældre.

Vi råder i Ringsted Kajakklub over alt det nødvendige udstyr i forskellige sværhedsgrader indenfor all round hardboards, touring hardboards og raceboards,

Du kan få mere at vide om næste begynderkursus i kajak eller SUP på tlf. 42 42 41 80.