Kom til åbent hus i Ringsted Kajakklub Kristi Himmelfartsdag d. 9. maj 2024 kl. 13-16

27. april 2024 Slået fra Af Jan Christensen

Ringsted Kajakklub inviterer 9. maj 2024 alle interesserede til åbent hus, hvor der er mulighed for at få en snak om klubbens aktiviteter og kurser i kajak og SUP.

I Ringsted Kajakklub (RIKA) kan du benytte klubbens udstyr til aktiviteterne på Haraldsted sø og andet rovand, og vi har et stort udvalg af tur- og havkajakker samt SUP-boards. Kontingentet for voksne er på 750 kr. årligt og 1500 kr. for en familie.

Alle er velkomme til åbent-hus arrangementet ved dæmningen og mødestedet er Ejlstrupvej 164 ved de sorte bygninger. Der er ikke mulighed for prøveture denne dag, men instruktørerne står klar til at fortælle om vores aktiviteter og kurser for alle interesserede.

Vi glæder os til at se dig d. 9, maj 2024 kl. 13-16!