Invitation til piger på 12-16 år: DIF og Always Sports Camp ved Haraldsted sø

1. juli 2021 Slået fra Af Jan Christensen

Ringsted Kajakklub (RIKA) og De grønne pigespejdere i Vigersted/Kværkeby inviterer piger i alderen 12-16 år på sjove og gratis oplevelser i august til lands og til vands. Inviter gerne din veninde med – vi har 15 pladser. Du vil på campen få mad, en T-shirt samt nogle produkter fra vores sponsor.

TID og STED: Lørdag den 21. august 2021 kl. 10 til søndag den 22. august kl 12.00. Det er gratis at deltage.

Mødested: ved RIKAs (Ringsted Kajakklubs) sorte hus ved dæmningen ved Haraldsted Langsø, Ejlstrupvej 164, 4100 Ringsted. Se kort <her>.

Tilmelding <her>. Pladserne fordeles efter først til mølle princippet. Du skal have svømmefærdigheder, for at kunne deltage.

Campen afholdes for at inspirere piger og vise dem, at man sagtens kan fortsætte med at dyrke idræt og udeliv selvom man bliver teenager 😊.

Du skal opleve idræt og fællesskab og få mulighed for at danne netværk på tværs med de andre piger. Vi har fokus på at vi får nogle sjove og lærerige timer.

Vi vil præsentere aktiviteter både på søen og på land såsom SUP (Stand Up Paddleboard), kajak samt udeliv og spejderlignende aktiviteter. Der vil også være nogle overraskelser.

Du kan se et indslag fra TV2 Øst fra vores camp sidste år <her>.

Medbring: godt humør, sovepose, liggeunderlag, sportstøj, badetøj og håndklæder, skiftetøj og overtøj alt efter vejrudsigten, toiletsager m.m.

Spejderne kommer med telte til campen, men du kan selv vælge, om du vil sove i telt eller derhjemme.

Tilmelding <her>.