Tilmelding til Sommersjov i kajak 2015

8. maj 2015 Slået fra Af Jan Christensen

Her kan du læse mere om Ringsted Kajakklubs gratis sommersjov aktiviteter i kajak for børn og unge i 2015:

Er du vild med vand og friluftsliv? Så kom og prøv at ro kajak på Haraldsted Lillesø ved badestranden på Holbækvej. Vi øver og leger med kajakker, prøver teknik og sjove øvelser. Kan du holde balancen? Eller måske stå op i en kajak ? Det er ikke så svært, som du måske tror!

Alder: 9-14 år

Sted/adresse: Ringsted Kajakklub (RIKA), Badestranden ved Haraldsted Lillesø, Holbækvej.

Dato:

Mandag d. 22. juni

Torsdag d. 25. juni

Søndag d. 5. juli – særskilt tilmelding her

OBS Ændring vedr. kajakarrangementet 5/7. Mødestedet er flyttet til dæmningen, Ejlstrupvej 164 (det sorte hus for enden af p-pladsen)

Torsdag d. 13. august

Tilmelding til mandags- og torsdags aktiviteter sker her

Tidspunkt:

Kl. 18 – 20 på mandage og torsdage, dog kl. 10 – 15 søndag d. 5/7.

Tilmeldingsfrist (dato):

3 dage før hver arrangement

Yderligere oplysninger:

Deltagerne skal medbringe almindeligt sportstøj, sportssko, skiftetøj fra inderst til yderst samt håndklæde. Husk brillesnor, hvis du bruger briller. Deltagere under 12 år skal kunne svømme mindst 350 meter eller 600 meter, hvis man er ældre.