Gratis friluftsdag for hele familien

14. oktober 2014 Slået fra Af Jan Christensen

IMG_8288 (2)

Ringsted Kajakklub inviterer til gratis pandekager og bålmad i det nye madpakkehus ved Haraldsted Lillesø søndag d. 19. oktober kl. 14.00.

Her kan man møde op med hele familien og få sig en hyggelig eftermiddag og lave pandekager, bage snobrød og også dyste i krocket og petanque eller prøve gamle idrætslege på plænen ved badestranden på Holbækvej.

– Vi vil gerne fejre, at Ringsted Lillesø nu får fine nye faciliteter, fortæller Ringsted Kajakklubs formand Jan Christensen.

Klubben benytter selv søen til aktiviteter, og er glade for forbedringerne i området, hvor det flotte madpakkehus i træ nu står klar.

Tag børn og børnebørn med til bålmad ved badesøen og få en hyggelig efterårsdag i naturen, lyder opfordringen fra kajakklubben, der også kan byde på en lille prøvetur i havkajak for eventuelt interesserede. Vil man prøve kajak skal man møde op i sportstøj.

– Det kan måske lyde som en stor mundfuld, når man lover gratis pandekager til alle, men vi tør godt på forhånd love, at der vil være bålmad nok til alle dem, der har lyst til at fejre de nye flotte faciliteter ved badesøen, siger Jan Christensen.

IMG_8308 (2)