Begynderkursus i kajak, foråret 2014. Arrangør: Ringsted Kajakklub – RIKA. (Tilmeldingen er lukket).

6. marts 2014 Slået fra Af Jan Christensen

th

Vil du lære at ro kajak i 2014, så har Ringsted Kajakklub et godt tilbud til dig.

Tilmeldingen er nu lukket til disse nedenstående kurser, men ring på tlf. 42 42 41 80 og hør om de næste kurser, der snart offentliggøres.

Lørdag d. 12. april 2014 kl. 10 – 15. Teoridag til lands. EPP1 og EPP2 til tur- og havkajak.

• Sted: Valdemarskolen, Portbygningen, Skolegade 9 i Ringsted. Opgang E og 2. sal.
  • Medbring: Skriveredskaber og notatpapir.
  • Instruktører: Lars Berndt og Jan Christensen

Mandag d. 14. april kl. 21.00 i Ringsted Svømmehal. Start kl. 21.15 på svømningen.

• Aflæggelse af 600 meter svømmeprøve (klubben står for adgangsbånd til dig). Mød op 15 minutter før til omklædning.

Fredag d. 16. maj 2014 (St. Bededag) kl. 8.30 – 16 og søndag d. 18. maj 2014  kl. 8.30 – 2. Bemærk ændret tidspunkt!

LUKKET FOR TILMELDING – Ring istedet på tlf. 42 42 41 80 og hør nærmere.

• Begynderkursus i hav- og turkajak (EPP1 og EPP2 niveau) inkl. bålmadshygge. Praktiske øvelse og kajakteknik til vands.
  • Sted: Badestranden, Haraldsted Lillesø (Holbækvej).
  • Instruktører: Lars Berndt, Jan Christensen, Anne-Birte Hansen og Thomas Thorsen m.fl.

Forudsætninger for deltagelse:

• Du skal kunne svømme 600 meter. Når du har tilmeldt dig begynderkurset får du mulighed for at komme gratis i Ringsted Svømmehal og gennemføre prøven.
  • Kurset er for voksne (over 18 år).
  • Udstyr: Almindeligt sportstøj, håndklæde, drikkedunk og skiftetøj medbringes til hver kursusgang. På teorikurset hører du også om forskellig kajakbeklædning.

Pris:

Hele kurset (teori og praktik) koster 500 kr. Herefter kan du blive medlem af Ringsted Kajakklub, hvor klubbens årskontingent er på 600 kr.

Altså samlet pris for begynderkursus og 1 års medlemsskab på 1100 kr.

Tilmelding!

Tilmelding til alle begynderkurser sker på linket her

EPP står for Euro Paddle Pass og er en europæisk kursusstandard. Du kan læse mere om EPP her

Betaling